VÅR FREMGANGSMÅTE

Så hva skiller egentlig Creobox fra resten?

Det er at vi bryr oss

Vi bryr oss virkelig

Vi tar et enormt eierskap i idéene og løsningene vi leverer. I et samarbeid med Creobox får du mer enn reklame. Du får økt forretningsforståelse gjennom et nytt perspektiv, du får engasjerte samarbeidspartnere og et kompromissløst driv om å gi avkastning.

Et godt samarbeid

Du er unik, det vet vi. Din utfordring skiller seg fra andre sine, det tar vi på alvor. Ved å lytte til hverandres ekspertise finner vi en løsning som passer din bedrift. Vi gir alt for å forstå din utfordring og levere kampanjer som gir resultater.

http://www.creobox.no/wp-content/themes/salient/css/fonts/svg/basic_lightbulb.svg

Strategi

Treff målgruppa, hver eneste gang.

http://www.creobox.no/wp-content/themes/salient/css/fonts/svg/basic_notebook_pen.svg

Ekte storytelling

Ekte historier som berører og engasjerer.

http://www.creobox.no/wp-content/themes/salient/css/fonts/svg/basic_paperplane.svg

Publisering

Rett kanal til rett tid gir økt synlighet.

http://www.creobox.no/wp-content/themes/salient/css/fonts/svg/ecommerce_graph3.svg

Analyse

Effekten av din markedsføring kan og skal måles.

Visuellt innhold

Selv kvalitetsinnhold uten smart bruk av visuelle elementer vil ha lav konvertering. Den ene uten den andre faller til kort. I krysningspunktet mellom godt innhold og visuelle virkemidler er formidlingsevnen sterkest. Dette ligger til grunn for alt vi gjør.

 

Relevans og verdi

Urelevant innhold er bortkastet. Dette vet mediehusene, dette vet vi. Derfor har vi adoptert deres redaksjonelle tankegang. Vi velger alltid tematikk som er relevant for kundene dine. Først da vil kundene komme til deg.

Forbrukerens atferd

For å få mest mulig effekt, må innholdet tilpasses brukerens atferd. Ved å forstå det digitale lesemønsteret og hvordan ulike plattformer brukes legger vi til rette for økt engasjement og deling av innholdet.

 

 

Ta kontakt

Helhetlige kampanjer

Vi jobber mest med helhetlige kampanjer med konkrete målsetninger. Innholdet består av mange ulike medium tilpasset ulike kanaler. Valg av kanal er alltid basert på hva kundene dine bruker.

Medium vi bruker
  • Tekst
  • Foto
  • Film
  • Infografikk
  • Cinemagraphs
  • Stop-motion
  • Animasjon
Digitale platformer
  • blogg
  • sosiale medier
  • landingsider
  • retargeting
  • e-post
  • e-bok
  • native advertising
Trykksaker
  • magasin
  • brosjyre
  • personlige brev
  • native advertising
  • vanlig reklame
Omdømme
  • redaksjonell pr
  • influencer marketing

Enkeltstående produkter

Utenom helhetlige kampanjer leverer vi også enkeltstående produkter som er laget for å kommunisere bedre. Gjennom moderne design og godt innhold formidles ditt budskap.

  • årsrapporter
  • visuell identitet
  • nettside
  • logo
  • kommunikasjonsstrategi
  • foto m/uten konsept
  • reklamefilm

INTERESSERT I Å VITE HVA VI KAN GJØRE FOR DEG?

 

Ta kontakt